Du har gjort illa dig.

Igår så gjorde Roger den jäveln ett sugmärke på min hals. På framsidan av min hals. Och jag försökte sminka över det i morse, men det gick inte med produkterna jag kunde lokalisera. Vilket var puder. Sugmärket gick inte att pudra över.

Och det är ju inte direkt så att det inte syns.
Och det är ju inte direkt så att folk inte har märkt det.
Och kommenterat det.

Jag hade till och med en kund som påpekade det.
"Du har gjort illa dig på halsen"
Mmm...
"Du är medveten om det?"
Mja, det är lite svårt att missa. (Jag var osäker på om hon drev med mig eller inte, om hon på allvar trodde att jag hade gjort illa mig, typ gått in i något när hon fortsatte:    )
"Farligt det där.."
(Sen var det tyst en stund och här började jag förstå att hon mest drev med mig)
"Jag har ett barnbarn som brukar ha såna där också.".

Hon var ju visserligen suupertrevlig.
Men jag hade föredragit om Roger hade gett fan i att ge mig ett sugmärke. På halsen. Typ inför den varmaste dagen i år. (Det gick ju inte köra turtleneck då).
Jag ska hämnas.

Dammsugare. Inatt. Rogers panna.
Mohahhahaha. (Han jobbar imorgon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0