Heute abend

Idag har jag inte gjort många knop. Bråttom hem för värmehjälpen skulle komma 16. Vi hann både äta och filosofera innan han kom, men det gör väl inte så mycket.

Vi känner oss lite klokare iallafall.

Och fick lite mer att göra.

Det visar sig att vinden inte är urstädad. Lite skidor och rappel vi måste göra oss av med alltså. Kul.

Nu tänkte jag hängs upp mina nya gardiner, gardinstängerna i vårt provisoriska sovrum och kanske testa om duschdraperihållaren räcker eller om jag måste köpa en längre. Jag håller tummarna för att det räcker. Pretty please.

Först ska jag ta mig upp ur soffan. Och uppsöka någon av våra tre toaletter. Fattar ni hur stort hus vi har köpt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0