Jag tror jag är kär.

Jag vill rätta det jag skrev igår. Vi har rensat halva vinden. Vi har den inre hälften kvar. Den som kommer vara ännu jobbigare men nu vet vi att det inte räcker med en skopan och att jag ska sortera skiten direkt på carportstaket.

Nåväl.

Jag har jobbat kväll och varit på göttans bra humör. Sen kom jag hem, och fick en glad överraskning. Vi hade besök, av Rogers bror, hans sambo och lille man utan namn. Lilleman är 6dagar.

Jag har snusat och klämt och masserat mage. Och jag tror jag är kär.

Längtan efter egna barn minskade väl inte direkt. Kan man väl säga. Litegrann.

Han var så liten. Och söt. Till och med när han började gråta och skrika av hunger. Och släppte en blötfis på mig.

Till och med då var han supersöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0