Så har nån 13000 liggandes så vet jag nån som är intresserad.

Det blev så att jag invigde tvn igår. Eller tvrummet. Hann de typ dom 5 sista låtarna igår. Sen såg jag halva röstningen och så tröttnade jag och gick och gjorde nåt annat. Jag vet inte riktigt vad, för att klockan blev typ halv två innan vi gick och la oss.

Och vaknade av att det skramlade på utanför fönstret. Ja då var det bara upp och hoppa för det hade svärfar bestämt. Halv tio är väl visserligen en ganska bra tid på en söndag.

Så vi har fällt ett träd åt grannen. Eller vi. Svärfar gjorde väl det mesta arbetet. Och Roger och grannen lite mer än mig. Jag stod mest och kikade på, och försökte undvika att bli förblindad av sågspån.

Också har jag haft tvättid idag. Vi har ju inte någon fungerande tvättmaskin så vi, jag, tvättar hos svärfars. En gång i veckan tills vi har råd med en tvättmaskin.

Det duger ju bara med en sort också. Miele. Och dom är ju gratis. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0