Inte så mycket alls

Jag är ledig idag. Vilket innebär att jag stökar på hemma. 

Igår handlade vi gips och grejer och bestämde oss att hitta alla byggkvitton så vi har dom samlade. Vi har ju faktiskt en pärm för dem. 
Efter det fick jag som upp ett il, så jag möblerade om i köket. Ja. Bytte plats på micron och matberedaren. Advanced shit. 

Sov till 11 idag innan Roger väckte mig. Sen har jag satt in alla papper jag kunnat hitta i diverse pärmar och tvättat och vikt torr tvätt. Tanken var väl att jag skulle göra matlådor och torka golvet också.. 

Men jag la mig i soffan, la mobilen med musik spelandes på magen och upptäckte att bebis reagerade. Man kan tydligen numer se sparkarna utanpå magen också. Tror ni jag fått mycket gjort efter det? 

Jag undrar dock om det betyder att bebis gillar det eller försöker sparka bort oljudet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0