Update.

Jag är fortfarande lite småförkyld, men jag härdade ut och jobbade måndag-tisdag, och var ledig igår och idag. Igår hade jag en ruggigt dålig dag, mådde illa och var bara allmänt slö. Idag har jag varit lite piggare, har varit i stora staden och lunchat med Therese och Malin. Typ bästa stunden på hela veckan, än om maten hade kunnat vara bättre. Den var ju inte dålig, men jag föredrar en vanlig hederlig slafspizza framför en tillsnoffsad variant med vindelrökt skinka och mozzarella ;P

I övrigt så har jag en del att tänka på. Dels så måste vi börja tänka och titta på barnvagnar, och sedan måste jag knåpa ihop en ansökan om havandeskapspenning, eller graviditetspenning som det heter nu för tiden.

Det är bara så jobbigt att tänka på.
Och sen att vi dessutom inte är klar med badrummet än.
Och att Roger är sjuk fortfarande.

... Och jag är hungrig. Med det är snart läggdags för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0