Kanske?

Lite andra saker som hänt:

I söndags var min kära mor och mormor på besök. Även svärfars, och Svantes kusin Harry. Full rulle, jag var lite orolig över Harry, eftersom han är snabb och vi har en oskyddad trapp. Och alla verkade kolugn "han stannar". Ja, eller nej. Kan man vara så säker? 

Jag fick mig en gammal hushållsassistet, så nu kan jag baka bullar. Jag har massa grejer, men jag använder det alldeles för sällan. En köttkvarn t ex, fick jag förra året. Hade jag önskar mig förra året. Men jag har varit bekväm. Färdig köttfärs är ju mycket enklare ?

Men troligheten är större om man har verktygen. 


I måndags var vi på BVC. 5250g, 57,2cm lång. Växer så det bara knakar !

Och igår hade jag besök av Malin och Therese. Och estelle. Lunchdejt. Mycket trevligt. Lilleman skötte sig exemplariskt. 

Vilken han inte gjort idag. Han har känts varm, men han har inte feber. Men det känns som att han ska självantända när man håller honom hud mot hud. Också har han skrikit, och skrikit och varit otröstlig och inte sovit. 

Också lägger man ifrån sig honom, efter att ha testat allt - inklusive lägga ifrån sig honom - och går och äter. Och han blir så lugn och snäll och sov nog till och med. 

Det är så konstigt. Han var nog bara ledsen. Kanske saknar pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0