Dag 2

Det gick både bra och dåligt för mig igår. 

Jag målade som sagt klart. Och påbörjade projektet ta bort tejpen. Vilket gick oförskämt bra på vissa fönster, jag behövde bara hällskrapan till spisen och Ajax fönsterputs. Och gnugga lite. 

Jag har 5 rutor kvar att avtejpa. Jag gav upp efter att ha varit ute i 8 timmar. Också pajade jag en ruta. Och då gav jag upp. Som tur är så är min fader glasmästare, så jag ringde och gav han mer jobb. Men det sög ändå. 

Så idag är planen att först dricka mycket vatten, göra mig klar och traska iväg till barnmorskan. Men inte dricka så mycket vatten att det blir plågsamt att hålla sig ... Som på ultraljudet. 

Sen ska jag avtejpa dom sista två fönsterna, 4 rutor, utan att ha sönder dom. Sen ska jag försöka avtejpa rutan som inte går öppna. Sen kanske, om jag ids och har nerver för det, så ska jag börja peta bort gräs mellan plattorna. 

I skugga. 

Jag brände mig lite igår. ^ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0