Det måste göras

Så mycket som borde göras, så mycket tid att göra det på, men så lite lust och ork att göra det. 

Det var väl en jädra tur att jag målade färdigt första dagen för sem har det inte blivit mycket gjort. Visserligen har det varit 40+ inne så jag har knappt kunnat röra mig utan att förvandlas till en blöt fläck. 

Tänkte försöka orka göra något idag iallafall. Tvätta och dammsuga. It's time. 

I söndags var vi ute vid havet och målade lite på svärföräldrarnas stuga. Den ska säljas, och då snyggas det till lite. 


Nä här kan jag ju inte sitta om jag ska få saker gjorda innan klockan fyra. Då ska vi åka in till stora staden och köpa listspik och lite mer saker till bebis. Jag börjar ha smått panik över att vi ännu inte har köpt allt som man borde ha när ungen bestämmer sig för att komma. 
Typ kudde och täcke. Täcke kanske är onödigt då vi inte får ner tempen under 20 på sommaren, men en kudde iallafall. Och ett täcke. När vi liks handlar. I vinter kommer det behövas. Filtar. Lite såna här apotekssaker.. 

På ett sätt är det väl bra att få barnet på sommaren, för vi kommer inte behöva någon overall och sådär... Blir lite billigare på klädfronten ;) 

Inte sitta här var det. Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0