Fobi

Jag måste tydligen komma över min saabrädsla, så Roger har bestämt att jag ska köpa färg imorgon, för att kunna börja med "det blå rummet" som vi kallar det. Rummet som är tänkt till masterbedroom. 

Igår lekte jag rörmokare och monterade avloppet till handfatet på nya toan. Sågade mig i fingret på köpet, men lite svinn får man räkna med. .. 

Jag är nervös över att måsta ta Saaben imorgon. Jag skulle vilja testa den i högre hastigheter innan jag slänger mig ut på E4an. Än har jag inte vågat köra snabbare än 80. Vilket väl ändå är ganska snabbt när man inte vet om däcket tänker stanna eller inte.. ;> 

Jag funderar på alternativa vägar, typ via täfteå. Men det blir en jädra omväg om man ska till happy homes. Då måste jag köra genom centrum också. Vilket jag helst slipper också.... 

Också måste jag tanka också. Men ska nog inte fylla fullt. Ifall den inte håller. Nä man ska tänka positivt va?? .. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0