Gruvar

Jag gruvar så mycket. Tänk om man kunde använda gruvartiden till att faktiskt göra det man ska... Så mycket man skulle få gjort ^^ 

Ska gå och måla taket ett varv till. Sist höll jag på brinna upp, och i slutet blev jag lite yr och hade svårt att hålla mig kvar på stolen jag stod på för att göra finliret..  
Men jag vet att om jag bara börjar så kommer det gå ganska bra. Och blir det inte bra så får jag väl göra det igen. Det är väl mer den biten jag gruvar över. Att få det bra. 

Första varvet blev ju ganska perfekt, så gör jag bara på samma sätt igen så.... 


En annan sak jag gruvar för är besiktningen imorgon. Jag har först glukosbelastningen och sen besiktning av saapen. Själva besiktningen är jag väl inte så orolig över.. Jag är inställd på att få en ombesiktning. Som jag inte kommer genomföra då. Det är mest för att veta vad jag har. Om det bara är att skrota skiten eller om den kanske går sälja till en olycklig jävel. 
Men själva besiktningen är jag inte så orolig över. Det är själva den här biten köra saapen till besiktningen som oroar mig. Jag kan inte undvika e4an såvida jag inte kör en omväg på ... Nån timme och några mil. Men en halvmil E4 eller sådär kanske jag överlever. Det är ju ändå bara 90 på den sträckan .... Om jag drar åt däcken innan jag hivar mig ut kanske ^^ fast däcken sitter ju varje gång jag känner efter. Den är bara lite obalanserad när jag kommer över 80... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0