Projekt måla klart

Dag 1 på ledigheten och jag har redan målat klart källarfönsterna. Nu återstår projekt få bort tejpen som suttit 1år. Det svåraste tror jag blir att få bort tejpen som suttit i 5 dagar. För det är frystejp. 

Vad jag har googlat så verkar det som att jag får införskaffa rakblad och t-röd. Alternativt ren bensin. Vilket känns hälsosamt. 

Roger hade nåt medel på jobbet som kanske skulle funka. Jag hoppas för jag orkar inte bråka jättemycket med fönsterna. Inte idag. 

Det är förresten förmodligen bara bra att jag redan gjort typ det enda jag måste göra under dessa 7veckor. Jag kommer bli förslappad och ju längre man väntar desto jobbigare kommer det kännas. 

Dessutom blir jag ju inte mindre och smidigare heller. 

Men det blir rogers uppgift att stänga fönsterna igen. Jag hade svårt nog med nerverna att öppna dom. Och det sista gick inte öppna. Det målade jag visst fast förra året. Så det kan gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0