För jag är ju lite socialt.. sär.

Kan väl säga som så att tårtan blev utomordentligt bra, om än något stor. Men den strök med, liksom alla kakor. Även om det typ var jag som åt upp alla dagen efter. Undra på att jag har börjat gå upp i vikt igen. 
Nu blir det till att skärpa sig. Inte banta, men man behöver ju inte äta kakor, paj och godis varje dag. Nä det är färdigbakat... Eller färdigätet socker.


Jag kan ju försöka inbilla mig det iallafall.


Har varit på öppna förskolan idag. Spädbarnsmassage, och en liten sångstund efter, och sen häng. 
Har känt igen en som tusan men inte riktigt kunnat placera hon. Med mitt jobb så vet man aldrig om det är en kund, någon som man bara gick gymnasiet med eller.. Också är man för  kass för att fråga också. Men det visade sig vara ännu en burträskare, I'm not alone! Men hon försvann innan jag hann prata mer med henne, jag är för dålig för att prata över halva rum med andra ljud. 
Ibland undrar jag om jag har något fel med öronen. Eller om det är koncentrationen det är fel på, Är likadan i telefon också. Går inte om det är för mycket ljud.

Men min igenkänningskill börjar alltså försvinna. Om jag inte kan känna igen en typ jämnårig från samma samhälle. Som dessutom bara bodde ett stenkast från hem nr3 (mammas sambo)... 

Jag skäms nästan. Eller inte ens nästan. 
Men hon visste vem jag var iallafall. Sen om det är bra eller dåligt får vi väl kanske erfara framöver ^.^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0