Happy B-day to me

Jo men... Klockan är strax efter 12 och jag har snart gjort allt jag skulle på hela den här dagen. Kanske kanske att jag gör en till sats med äppeljuicesafttjollahopsanhej. Ska se om jag hittar något okomplicerat (det jag har är ganska enkelt också). Men kanske ännu mindre komplicerat. Kanske går bara koka äpple och vatten och frysa in och få äppelkoncentrat? 

Men men, klev upp 6.30 för då tyckte Svante att det var godmorgon på riktigt. Så då klav jag upp, åt frukost.

Hängde upp gardiner i matplatsrummet/köket. Var förstås tvungen att stryka dessa. Sen har jag stoppat tillbaka "pyntet" i fönstret. 
Har gjort fläskpannkaka så Roger hade lunch. 
Har bakat marängtårta. Eller den är i ugnen just nu, vi får väl se skicket på den då den kommer ut. 
Har tvättat 2 maskiner med tvätt. 


Så jag ska torka golven, och renbädda sängen sen har jag gjort min lista. Och, koka mer äppeltjosan. Om det finns något bra recept. 

Ja just det.
Sen fyller jag år också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0