Helg. Igen.

Jag väntar besök från Burträsk. 
Vi hann städa bort det mesta igår. Och även ha sönder den andra köksstolen. Som nu är en pall. 

Idag har jag försökt hinna mer än jag hunnit. Har fållat upp sovrumsgardinerna - dom var bara 1 dm för lång. Sen har jag duschat, och dammsugit. Allt till ljudet av världens ledsnaste unge. 

Nu sover han. 
Han somnade i min famn och när jag försökte lägga ner honom i sängen så kom ett gallskrik så då var det bara att plocka upp honom och vänta på att han somnat djupare. 
Så nu ligger han i sin säng och snarkar, och jag har fått ära lunch och ta det lite lugnt. 

Får som sagt besök från Burträsk i afton. Jag funderar på att baka paj. Sen är det väl läge för middag också. Beror vad det blir för middag, om det blir korvstroganoff eller hur det då blir.
Min kära mor kommer nog att ringa snart. 

Och imorgon kommer los chrillos och stannar till söndag. Sen är det ny vecka. Usch vad tiden går fort. På torsdag blir palten 2 månader. Och vi måste fundera på mellannamnen. 1 månad innan det ska vara bestämt. Sen blir det väl något namngivningskalas. Inget dop. Vi är inte särskilt kyrkliga, det får han välja själv när han blir äldre i så fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0