Väx upp, Grow a pair!

Alltså.
Man kan väl säga att jag är ganska less på politik. På den smutskastning som alltid pågår. Att alla dras över en kant. 

Alla som röstar på SD är nazister, rasister, fascister, idioter och bonnlurkar. 
Alla som röstat på F! är manshatande kvinnor som vägrar raka sig under armarna, som vill avskaffa män. (Nä jag vet inte exakt vad som sägs ärligt talat, men vad jag brukar höra/läsa från folk som är mot F! är ungefär det där).
Alla som röstar på M är snobbar.
Alla som röstar KD är homofobiska kristna som tror på en bok skriven för 2000 år sedan om en man som kunde gå på vatten och återuppstå - come on!

(Inte mina åsikter btw)
Det måste vara liksom svart eller vitt. Man kan inte inte vara idiot och rasist och rösta på sd, för att ta ett exempel.

Istället för att kasta hårda ord omkring sig och anklaga folk för det ena och det andra så borde man väl kanske ta och växa upp, öppna ögonen, förstå varför så många röstat på SD och göra något åt saken. 

Och alla ska vara så jävla pinne-i-röven. "Nä jag tillhör det röda här, så ett samarbete med dom äckliga blå där vore otänkbart! fullkomligt otänkbart!" 

Borde inte politikerna försöka jobba TILLSAMMANS för att göra det bästa för Sverige istället för att ha samarbetssvårigheter för att man har "olika färg". Det om något är väl rasistiskt. Dom bedriver ju i stort sett samma politik.

Nä vilken jäkla röra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0