Torsdag

Vilken dag, vilken dag. Kära hjärtanes vilken dag. 

Idag har jag och charmtrollet varit och hälsat på kollegorna på Maxi. Tanken var lunch med Therese men som alltid lever jobbet och tiden son eget liv, så det blev en timmes surr istället utan mat .. Funkar det också. 
Blev på Maxi i 3,5h. Oppps. Men kollegorna avlöste ju varann, och det var ju trevligt att få surra av sig lite och Svante fick busa lite på golvet. 
Träffade min kusin också. Vi hälsade som inte sist men vi kom fram till att ingen av oss var säker och båda för feg för att fråga.. Mohahha. Liten värld. Eller stor arbetsplats, beror hur man ser saken. 

Åkte hem, gipsade nästan färdigt hallen, duschade och gick på kalas i tomterna. I en ombyggd svinstia. Bring your own food. Marinerad entrecote och gourmet potatissallad. Hur götta som helst. 

Nu sover Svante, utan ad-droppat och utan alvedon. Får se hur länge det här står sig.. Jag borde kanske gå och lägga mig själv... Klockan börjar ju dra iväg och med småbarn ska man väl passa på att sova när tid och möjlighet finnes. 
Imorgon återupptas gipsnigen/byggeriet. 

Det är kul med hus. 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0