Vecka 25

Ny vecka, nya äventyr. 
Den här veckan har jag jobbat. 5 dagar, midsommarveckan på Ica Maxi. Var ganska nervös där ett tag, kommer jag att ha glömt hur man stiger upp, kommer jag ha legat av mig, kommer jag att känna någon över huvudtaget? 

Många nya ansikten. Ganska omflyttade hyllor. Inte just på "min" avdelning, men typ allt annat. "Var är det?". Eehh vänta en stund här bara. 

Träffade Wilma och Charlie. Mammas sambos moster med man. Kände igen ganska många stammisar också.
Vissa saker behövde jag tänka igenom litegrann. Logga in på datorn, kolla lagerstaus osv. Men det kom sakta men säkert tillbaka.  Nu är jag mer orolig över hur det ska gå när jag är tillbaka på riktigt. Sista veckan i augusti. 

När jag ska börja beställa. 
Hur gjorde man det? Vad är nytt? Vad säljer? Jag får köra som jag minns det. Kommer börja köra hårt ut också. Måndag, ledig tisdag. Det är ju helt underbart! 

Har känt mig ganska mör i veckan. Måndag till onsdag har jag haft så sjukt ont i kroppen. Torsdag gick det ganska bra, och sista dagen, fredag, kändes det såklart helt fantastiskt i kroppen. Sömnbufferten var ju inte så påfylld dock. På fredagkväll när vi kom hem från midsommarfirandet så räknade jag ut att jag sovit 8 av 60 timmar. Vilket alltså är lite mindre än jag får sova en normal natt. . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0