25/3

Jag tog personligt rekord i besök på öppna förskolan på en vecka i veckan. Jag har varit där 3 dagar av 3, men imorgon blir det nog inte för att jag smiter iväg till Burträsk med Svanteman. På lördag blir första natten han sover borta, och jag tänker att han väl kan få känna in omgivningen lite innan jag bara dumpar honom där ^^

Jag åker till Burträsk förutsatt att vi inte missförstått varandra, min älskade och jag. Om jag smiter till Burträsk innebär det att även bilen smiter. Vilket innebär att Roger blir utan och därmed måste låna en bil då han ska jobba i Umeå t ex.

Har betalat räkningarna idag. 14 000 ut. Och då är inte lånen betalda än. Men anledningen till att det blev en dyr månad är för att vi köpte nya innerdörrar med nya trycken = 9000. Alltid kul när pengarna knappt hinner landa på kontot innan man slänger iväg dom. Fast dom går ju till saker som är nödvändiga...ish. Tak över huvudet, mat och sånt. Visst kan man spara in på onödiga köp på Ica och sådär, men man ska ju leva också. Njuta. Inte äta nudlar och räkna ören. Så länge man får det att gå runt så ska man vara nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0