En sån dag idag.

Alltså idag har varit så mongo. Jag har varit på så märkligt humör, varit disträ och typ slitit som ett djur i motvind och uppförsbacke. Jag tror fan jag vaknade under sängen i morse eller nåt. Så sjukt dålig dag jag haft. Mentalt. 

Först så ville jag inte riktigt vakna. Jag tror jag fixade mig i sömnen. Sen åkte jag till jobbet, men det har jag såklart inget minne av - Tryggt!. Signaturmelodin för dagen har varit Troublemakers - Jobba ^^  (Nä. Började tänka på den nu bara). 

Har inte varit helt mig själv idag. Ganska disträ, haft tankarna på andra ställen än dom borde och humöret har väl inte varit fullt så bra som det borde ha varit kanske. Jag har känt mig sämst idag. Även fast jag vet att jag är ganska jäkla bra ibland så kommer den där andra känslan smygande ibland.
Idag har den rätta känslan inte infunnit sig bara. Imorgon tar vi nya tag och flyr ut i skogen, hem till mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0