Mommo

Imorgon ska jag och Svante åka till Burträsk och hänga med mommo. Jag höll inte på att få med mig Svante från föris men när jag sa att han var tvungen att komma om vi skulle kunna åka till mormor så blev det en himla fart på honom. Då blev han eld och lågor och sprang till en av bästisarna och berättade exalterat om att han minsann skulle åka till mormor, också vart det ett snabbt hejdå. 

Lilla gullegris alltså. Men jag hade tänkt packa ikväll så vi bara behöver åka imorgon. Men jag är så sjukt otaggad. Dels för att det innebär att jag måste röra på mig (har smällt i mig en hel ask med gelehjärtan så mår typ illa). Dessutom så kom huvudvärken krypande. Och för att packa måste jag gå ner i källaren, hämta upp alla rena & torra kläder och vika dom. Blärrggh. Funderar på om man ska hoppas på att man har bättre il imorgonbitti och kanske bara göra en tidigkväll ikväll. 

Åh. Sängen känns himla lockande iallfall. Jag blir inte piggare och får inte mindre huvudvärk av att sittar här. Törs jag påstå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0