Wannabe

Jag satt och kikade på youtube (vilken överraskning!) och hamnade på James Corden's carpool kareoke med Adele och då sjöng dom Spice girls Wannabe, vilket fick mig att söka efter Spice girls original, och sedan efter fler covers. Och då hamnade jag på en video, med en snubbe som gjorde en cover på den. Metal style. Och det var faktiskt ganska bra, haha! Nu ska jag lyssna på fler covers han har gjort. 

 

Ps. Vilket nostalgi förresten att lyssna på Spice girls igen. Dom var ju liksom stora då vi gick i lågstadiet och guuud vad man lyssnade på deras musik. Wannabe tror jag dessutom var en stor favorit. Måste googla vilka andra låtar dom hade, och lyssna på dom också ^^. End of Ps. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0