För 10 år sedan.

Häromdagen när jag var ute och spatserade i snön kom jag, av någon outgrundlig anledning, på att det väl var ungefär häromkring för några år sedan som jag gjorde den där aborten som jag ältade ganska länge. Ungefär fram tills vi fick Svante åtminstone. (Fick förresten? Jag tror att vi (iallafall jag) kämpade bra nog hårt och länge för att dels ens tillverka honom och sen att föda ut honom var ju inte heller en barnlek^^). 

Så jag tänkte efter en aning. Och kom fram till att det var idag det skedde, på dagen. 2 Mars 2007.

Det är alltså 10 år sedan! Chrille, kan du förstå! 10 år! Himmel & pannkaka vad gamla vi börjar bli! 

Kommentarer
Postat av: Christina

Whaaat, 10år?? Nähädu... det köper jag inte!

2017-03-03 @ 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0