Trippel besök

Alltså jag blir lite rädd när jag loggar in och ser att det är antalet besökare idag är mer än dubbelt så många som i vanliga fall. Trippelt, näst intill och jag har ingen aning överhuvudtaget vad som hände. Var kom alla ifrån? I normala fall har jag två trogna läsare och en som trillar in emellanåt. Den där tredje som snubblar in sådär smidigt vet jag faktiskt inte vem det är. Jag vet bara vilka mina trogna läsare är. Alla två. 

Men nu helt plötsligt står det att jag har 7 unika besök. Idag. Va hänne? Det är ju kul att folk är intresserade och så. Men sju på samma gång?.. Det känns lite halvmystiskt, halvläskigt och en gnutta hemlighetsfullt. Jag var ärligt talat gå in och kolla vad jag skrivit om i dom senaste inläggen för att se så jag inte gjort bort mig. 

...


Jag tror jag klarar mig. Men allt är ju relativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0