Synd om liten

Förvånansvärt nog känner jag mig inte så himla trött som jag borde göra. Elise var vaken större delen av natten som var på grund av trasslig mage. Det är den här omställningen från helammande till mat som spökar. 
Och det insåg vi inte riktigt förrän mot morgonkvisten då hon kaskadkräktes två gånger relativt tätt. 

Jag hoppas att denna natten blir bättre, att den innehåller mer sömn. Men nu vet jag ju vad jag ska göra om set blir likadant.. innan det blir kaskadspya. 

Nu har vi iallafall köpt hem katrinplommonpuré som vi kan ge som komplement till maten för att förhindra att det fortsätter såhär. 

Och Svante har jag hållit hemma, han hade feber när vi kom hem från Burträsk i lördags och sen fortsatte det söndag och måndag. Igår något lägre. Idag har han varit feberfri men ändå rätt kek. Siktar på att ha honom på förskolan imorgon iallafall. Han har bara onsdag-torsdag denna vecka sen är det påsklov följt av en ledigvecka pga Elises inläggning. 

Nånå, nu ska jag försöka sova, om denna natt skulle balla ur också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0